
مدت زمان
مطالعه این
مقاله
2 دقیقه
با گسترش روز افزون اینترنت، بحث تبلیغات اینترنتی بسیار داغ شده است. بسیاری از افراد، برای رسیدن به درآمد بیشتر از تبلیغات استفاده می کند. یک نوع تبلیغ که بسیار در بین دارندگان سایت محبوبیت دارد، تبلیغات پاپ آپ است. شاید برایتان سوال باشد، تبلیغات پاپ آپ چیست؟ ما در این مقاله، به بررسی این نوع تبلیغ می پردازیم و به شما می گوییم این نوع تبلیغ چیست و چه مزایا و معایبی دارد.
تعریف ابتدایی تبلیغات پاپ آپ
تبلیغات پاپ آپ نوعی تبلیغات آنلاین است که بر جذب ترافیک وب سایت متمرکز است. آن ها معمولاً با کمک جاوا اسکریپت یا Adobe Flash در یک پنجره مرورگر جدید تولید می شوند. اگرچه این تبلیغات یکی از پرطرفدارترین تکنیک های تبلیغات آنلاین است، اما در بین کاربران وب گردی محبوب نیست و معمولا کاربران در تلاش هستند که این نوع تبلیغ را غیرفعال کنند. برای غیرفعال کردن آن نیز راهکارهای زیادی وجود دارد.
ویژگی های ظاهری پاپ آپ چگونه است؟
حال که به پرسش تبلیغات پاپ آپ چیست، پاسخ داده ایم به سراغ شکل و اندازه آن می رویم.
اندازه و شکل استاندارد پنجره برای تبلیغات پاپ آپ وجود ندارد. به نظر می رسد تبلیغات پاپ آپ اغلب وب سایت های مستقلی هستند و از صفحات وب حمایت شداند، بازی های تعاملی یا برخی از موارد دیگر که باعث تعامل افراد می شود.
یکی از ویژگی های تبلیغات پاپ آپ این است که بازدید کنندگان باید قبل از اقدام به بستن آن، این اطمینان را بدهند که آگهی پاپ آپ را مشاهده کرده اند. این تبلیغات می تواند در یک پنجره باز شود. همچنین می تواند شامل یک بازی، صدا یا ویدئو برای فریب کاربران باشد.
در تبلیغات آنلاین، تبلیغات پاپ آپ بسیار قابل مشاهده و موثرتر از تبلیغات بنری هستند. آن ها تاثیرگذار هستند و می توانند بیشتر انواع تبلیغات را در خود جای دهند. برای تبلیغ کنندگان، این روش همچنان یکی از محبوب ترین روش ها برای دسترسی به کاربران آنلاین است، زیرا نرخ کلیک از سایر تبلیغات بیشتر است. به عبارت دیگر، بازگشت سرمایه برای تبلیغات پاپ آپ زیاد است. اگر به درستی از صفحه وب استفاده شود، می تواند منجر به برند تجاری بهتر شود، زیرا احتمال تأثیرگذاری ماندگار درکاربران را دارد.
تبلیغات پاپ آپ، اغلب کاربران را آزار می دهند، زیرا معمولاً دسکتاپ را بهم می ریزند و برای بستن پنجره تبلیغات به زمان و تلاش نیاز دارند. بسیاری این تبلیغات را مزاحم می دانند، زیرا پنجره های دیگر را می پوشاند و به پنجره فعال تبدیل می شود. برای تبلیغ کنندگان ، هزینه تبلیغات پاپ آپ معمولاً در مقایسه با انواع دیگر زیاد نیست.
اگر در فکر افزودن یک پنجره پاپ آپ به سایت خود هستید، می خواهید جوانب مثبت و منفی آنها را در نظر بگیرید، ما برخی از بایدها و نبایدها را در این بخش گفته ایم.
مزایا استفاده از تبلیغات پاپ آپ
این نوع تبلیغات 3 مزیت بسیار خوب برای شما دارد که می توانید برای توسعه کسب و کار خود از آن استفاده کنید:
هزینه
افرادی که به دنبال تبلیغات اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هستند و می دانند تبلیغات پاپ آپ چیست، به دنبال هزینه ها هستند.
اگر به دنبال این هستید که بدانید هزینه تبلیغات پاپ آپ چقد است باید بگوییم، ارزان هستند. اگر از وردپرس استفاده می کنید، چندین افزونه وجود دارد که آنها را به عنوان سرویس ارائه می دهد. برخی رایگان و دارای محدودیت هستند و برخی هزینه دارند اما از امکانات بیشتری برخوردار هستند.
قابل مشاهده بودن
پاپ آپ دقیقاً در جلو و مرکز یا پایین قرار دارند، هر کجا که بخواهید می توانند ظاهر شوند.
تبدیل کاربر به مشتری
این دلیل اصلی است که سایت ها از آنها استفاده می کنند و برای تبدیل بازدیدکننده به مشترک و یا مشتری بسیار خوب کار می کنند. داشتن یک پاپ آپ در سایت خود می تواند اشتراک های شما را تا 35٪ افزایش دهد. و این بسیار عالی است.
معایب استفاده از پاپ آپ
2 عیب بزرگ تبلیغات پاپ آپ را در ادامه برای شما بررسی می کنیم:
آزار دهنده بودن
این بزرگ ترین اشکال استفاده از پنجره های بازشونده است. مردم یا آن ها را دوست دارند یا از آن ها متنفر هستند. بسیاری از صاحبین کسب و کار اعتقاد دارند، این پنجره های بازشونده باعث آزار کاربران می شود و باعث می شود کاربران کلافه شوند و سایت را ببندند. از طرفی بسیاری از کاربران اعتقاد دارند، اگر به درستی از پاپ استفاده شود می توانند کاربران زیادی را به مشتریان و خوانندگان وفادار تبدیل کنند.
مسدودکننده های پاپ آپ
با انتشار اخباری مبنی بر اینکه Google قصد دارد سرکوب تبلیغات پاپ آپ را شروع کند، ممکن است مجبور شوید پس از نصب مجدداً درباره آن ها تجدید نظر کنید. شاید برایتان سوال باشد گوگل چرا میخواهد دست به همچین کاری بزند. همانطور که بارها گفته ایم گوگل فقط به رضایت کاربران فکر می کند.
اگر شما بیش از از حد از پاپ آپ استفاده کنید باعث می شوید کاربران از سایت شما خارج شوند. و قبل از اینکه به اطلاعاتی که میخواستن برسند صفحه را می بندند و این برای سایت شمام مانند سم است.
اکنون که نکات مثبت و منفی را بررسی کردیم و متوجه شدیم تبلیغات پاپ آپ چیست، اگر تصمیم گرفتید که یک پنجره بازشود برای شما و سایت شما مناسب باشد ، این بایدها و نبایدها را مطالعه کنید تا تجربه برای بازدیدکنندگان شما تا حد ممکن عالی باشد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود