علی صبوری راد: هماهنگی با پادگان‌های نظامی دشوارترین بخش کار در ژانر دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فرماندهی، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین، بزرگترین و به روز ترین پایگاه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و یادگیری ماشین؛ علی صبوری راد مدیر تولید سینما درباره فیلم سینمایی «دسته دختران» به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری و کارگردانی منیر قیدی که متقاضی حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر است، درباره این اثر بیان کرد: «دسته دختران» داستان مقاومت 34 روزه خرمشهر است که در آن نیروهای پادگان دژ که از مراکز مقاومت مهم در زمان شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق است با همراهی مردم خرمشهر در مقابل تجاوز رژیم بعث به خاک ایران مقاومت می‌کنند.

او افزود: این فیلم براساس واقعیت ساخته شده و در آن شاهد به تصویر کشیده شدن رشادت های 5 زن ایرانی هستیم که با وجود مخالفت نیروهای نظامی برای حضور آنها در جبهه تاثیر به سزایی در دفاع از وطن دارند.

مدیر تولید «دسته دختران» اظهار کرد: نیکی کریمی نقش اصلی و پانته آ پناهی‌ها به عنوان نقش مکمل در این فیلم را بازی می کنند.

جانشین تولید فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» گفت: این فیلم در آبادان، خرمشهر و اهواز و بخش‌هایی نیز در تهران جلوی دوربین رفت.

صبوری راد با اشاره به سختی‌های کار مطرح کرد: سختی کار در ژانر دفاع مقدس بسیار زیاد است و این کار نیز بسیار پیچیده بود چرا که با توجه به ژانر دفاع مقدس نیاز به تجهیزات نظامی فراوان داشتیم و باید اقلام مورد نیاز را از پادگان‌های نظامی تهیه  می‌کردیم.

این مدیرتولید سینما ادامه داد: هماهنگی با پادگان‌های نظامی دشوارترین بخش کار در ژانر دفاع مقدس است چرا که پادگان‌های نظامی به ویژه ارتش به سختی اجازه ورود به گروه فیلمبرداری می‌دهد ولی با این وجود توانستیم برای تهیه تجهیزات ارتباط خوبی برقرار کنیم و کار را به  سرانجام برسانیم.

جانشین تولید فیلم سینمایی «میلیونر میامی» اظهار کرد: سعی می‌کردیم با مردم و اهالی منطقه برای فیلمبرداری تعامل داشته باشیم ولی در هر حال فیلم جنگی بود و شرایط ویژه شلیک خمپاره، گلوله و … گاهی باعث اعتراض مردم می‌شد.

جانشین تولید فیلم سینمایی «متولد 65» با اشاره به زمان تولید این فیلم مطرح کرد: روند پیش تولید و تولید این فیلم سینمایی 8 ماه زمان برد و فیلمبرداری این اثر در حدود 95 جلسه انجام شد.

مدیر تولید سریال «نهنگ آبی» گفت: اکثر فیلمبرداری این اثر در جنوب کشور انجام شد به غیر از ده روز فیلمبرداری که به ناچار و با توجه به نیاز به خانه‌ای اشرافی برای ضبط در تهران صورت گرفت.

علی صبوری راد در پایان مطرح کرد: فیلمبرداری در اردیبهشت 1400 و روزهای گرم خوزستان کار را برای گروه سخت می‌کرد و ما برای صحنه‌ای از کار حدود 4 روز پل خرمشهر را بسته بودیم که تردد روی پل و راه ارتباطی مردم کاملا مختل می‌شد و با سختی فراوان فیلمبرداری این بخش انجام شد و قدردان حمایت مردم عزیز خوزستان برای حمایت و همکاری‌شان در روزهای فیلمبرداری این فیلم هستیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما !!